Nacionalinis projektas "Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme"
Projekto pradžios data: 2018-09-01
Projekto pradžios pabaiga: 2022-06-23
Veikla: Integruotos gamtos mokslų programos 5-8 klasėms išbandymas, tobulinimas ir diegimas
Projekto kodas: VP1-2.2-ŠMM-06-V-02-003
Projekto koordinatorius: direktoriaus pavaduotoja ugdymui V. Giršvildienė.
Projekto dalyviai: biologijos mokytojos A. Jelagienė ir J. Lukošaitienė, fizikos mokytojas A. Daunoravičius, chemijos mokytoja R. Kudzevičienė.
Projekto tikslas ir uždaviniai: Tai projektas orientuotas į integruotą gamtos mokslų ugdymą. Projekto metu numatoma sudaryti prielaidas tinkamai įgyvendinti integralaus gamtamokslinio ugdymo programą 5 klasėse.
Rezultatas: Parengtos rekomendacijos diegiant atnaujintas bendrąsias programas.
2018-2019 m.m. 5 kl. programos diegimas bus įgyvendinamas 60-tyje mokyklų.
2019-2020 m.m. 6 kl. programos diegimas bus įgyvendinamas 60-tyje mokyklų.
2020-2021 m.m. 7 klasės programos diegimas ir įgyvendinimas 60-tyje mokyklų.
2021-2022 m.m. 8 klasės programos diegimas ir įgyvendinimas 60-tyje mokyklų.
Parengta 40 akad. val. kvalifikacijos tobulinimo programa integruotą programą įgyvendinantiems mokytojams.
Veiklos (mokyklos komandos koordinatoriaus) |
Rezultatas |
---|---|
Paraiškos dalyvauti projekte pildymas. |
Užpildyta ir pateikta paraiška, pateikti atrankos kriterijuose nurodyti dokumentai. |
Projekto darbo grupės subūrimas 2018-09-05. Mokytojų kontaktų sukėlimas ir mokyklos bendradarbiavimo aplinkos sukūrimas. |
Suburta projektą įgyvendinanti darbo grupė mokykloje. Sukurta mokyklos bendradarbiavimo erdvė, kurioje bus dalinamasi patirtimi. |
Praėjusių mokslo metų į projektą įsitraukusių kitų Lietuvos mokyklų parengtų veiklų planavimo pavyzdžių ir nuotolinio įvadinio seminaro transliacijos peržiūrėjimas ir aptarimas su Balsių progimnazijos gamtos mokslų mokytojų komanda 2018-09. |
Parengti mokytojų ilgalaikiai planai vadovaujantis integralaus gamtamokslinio ugdymo programa 5-8 kl.. |
Pamokų tvarkaraščio pakeitimai. Komandos narių dalyvavimas įvadiniame seminare 2018-10.
|
Susitikimo metu pristatyta integruota gamtamokslinio ugdymo programa, aptartos projekto vykdymo veiklos, diskutuota kaip planuojamos veiklos, taikomi metodai, kokie galimi išbandymo modeliai. |
Pamokų tvarkaraščio pakeitimai. Komandos narių dalyvavimas informaciniame renginyje 2018-11-14 .
|
Aptarta programos išbandymo eiga, aptarti mokyklų parengti ilgalaikiai planai. Pristatyti mokymo ir mokymosi metodai taikomi integralaus gamtamokslinio ugdymo programos išbandyme. Numatyti tolesnio bendradarbiavimo etapai. |
Nuolatinis bendravimas el. paštu su Ugdymo plėtotės centro Ugdymo turinio metodininke projekto vadove. |
Kartą/ du per mėnesį. |
Parengti integruoto gamtos mokslų kurso 5-8 klasėms metodiniai patarimai, ugdymo organizavimo modelio aprašymas, rekomendacijos dėl modelio įgyvendinimo. |
Pasiektas projekto tikslas 2022-09-01. Parengtos rekomendacijos diegiant atnaujintas 5-8 kl. gamtos mokslų bendrąsias programas. |
Veiklos (mokyklos komandos narių, mokinių) |
Terminas |
---|---|
Rengs gamtos mokslų ilgalaikius planus pagal integralaus gamtamokslinio ugdymo programa 5-8 kl.. |
2018-09 2019-09 2020-09 |
Mokyklų komandos dalyvaus informaciniuose ir konsultaciniuose renginiuose, skirtuose išbandymo eigai, rezultatams, mokomąjai medžiagai, tarpdalykiniams ryšiams ir jų užtikrinimui aptarti. |
2018 m. birželis 2018 m. lapkritis 2019 m. birželis 2019 m. rugpjūtis 2020 m. birželis 2020 m. rugpjūtis 20121 m. birželis 2022 m. birželis |
Mokyklos komandos nariai konsultuosis su paskirta kuruoti mokykla- Taikos progimnazija. |
2018-11 - 2021-11 |
Mokyklų komandos dalyvaus vidinio mokyklų tinklo mokymuose (8 akad. val.) |
2019 m. 2020 m. 2021 m. 2022 m. |
Mokytojai dalinsis patirtimi su projekte dalyvaujančiomis Lietuvos mokyklomis, rengs rekomendacijas dėl programos įgyvendinimo. Kels savo patirtis į virtualią mokymosi ir bendradarbiavimo aplinką.
|
Nuolat. Parengtos rekomendacijos diegiant atnaujintas bendrąsias programas. Plėtojama turima virtuali mokymosi ir bendradarbiavimo aplinka. |