Vilniaus Balsių progimnazijai įteiktas Kembridžo mokyklos sertifikatas, suteikiantis galimybę įgyvendinti tarptautinę Kembridžo programą, pasirenkant įvairius mokomuosius dalykus neformaliajame ugdyme. Programų dalykų turinys formuojamas atsižvelgiant į Cambridge University Press & Assessment (toliau – CUPA) pasiūlytų programų turinį. Programų kokybę ir programų standartus užtikrina CUPA.
Nuo 2024 m. rugsėjo 1 d. Balsių progimnazijos pilotinėse 1-6 klasėse siūlomos Pradinio (Cambridge Primary) ir žemesnio Vidurinio (Cambridge Lower Secondary) neformaliojo ugdymo matematikos, gamtos mokslų ir anglų kalbos programos.
Kodėl progimnazija pasirinko įgyvendinti tarptautinę Kembridžo programą?
Kembridžo programa yra žinoma visame pasaulyje dėl savo aukštos akademinės kokybės ir aiškių standartų. Kembridžo programa suteikia galimybę mokiniams pasirinkti dalykus ir kursus, kurie atitinka jų asmeninius interesus ir gebėjimus. Tai skatina jų motyvaciją ir gerina mokymosi rezultatus. Programoje dėmesys skiriamas ne tik žinių įgijimui, bet ir gebėjimui jas taikyti realiose situacijose, sprendžiant problemas, analizuojant ir kritiškai mąstant. Mokiniai baigę programą gaus kokybišką išsilavinimą, atitinkantį aukščiausius tarptautinius standartus, įgis tvirtus pagrindus tolesniam mokymuisi.
Balsių progimnazijos pasirinkti Kembridžo programų atskiri mokomieji dalykai padės mokiniams ugdytis visuminį konceptualų supratimą, savarankiškumą, atsakomybę, formuotis lyderystės įgūdžiams, lavinti gebėjimą turimas žinias pritaikyti atliekant praktinius darbus bei projektines veiklas, tobulinti analitinius bei kritinio mąstymo įgūdžius, lavinti aukštesniojo mąstymo gebėjimus, kurie yra svarbūs įgyjant nacionalinės programos žinias.
Programos įgyvendinimas padės mokiniams lavinti anglų kalbos kalbinius įgūdžius ir paskatins ją aktyviai vartoti. Mokiniai tobulins pažinimo, komunikavimo, kūrybiškumo, skaitmeninę, kultūrinę, socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos bei pilietiškumo kompetencijas, lavins gebėjimą dirbti komandoje bei prisitaikyti prie nuolat besikeičiančios aplinkos. Tikimės, kad mokiniai taps pasaulinės mokymosi bendruomenės dalimi, kurioje jie galės bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais iš skirtingų kultūrų ir šalių.
Tarptautinei Kembridžo programai įgyvendinti buvo pasirinktos klasės, atsižvelgus į mokytojų ryžtą, norą, gebėjimus įgyvendinti šią programą anglų kalba. Tikimės, kad po metų prie programų įgyvendinimo prisijungs didesnis mokytojų ir mokinių skaičius.
Mokytojai, įgyvendinantys programą, turės galimybę tobulinti savo profesinius, anglų kalbos kalbinius įgūdžius, dalyvauti tarptautiniuose mokymuose, įgyvendinti inovatyvias ugdymo metodikas ir dirbti su modernia, nuolat atnaujinama programa, bendradarbiauti ir dalintis patirtimi su kitų šalių mokytojais, plėsti savo žinias ir kompetencijas naudodami įvairesnius mokymo metodus ir taikydami tarptautines ugdymo praktikas.
Ačiū visiems prisidėjusiems prie tarptautinės Kembridžo mokyklos kūrimo.
Ačiū mokytojams už prisiimtą atsakomybę keliauti kūrybišku ir kupinu atradimų keliu.
Progimnazijos direktorė Virginija Giršvildienė
Tarptautinė Kembridžo programa | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Įsakymas dėl Kembridžo programos atskirų mokomųjų dalykų įgyvendinimo | 65.62 KB | |||
Įsakymas dėl Kembridžo programos diegimo į neformalųjį ugdymą | 194.22 KB | |||
Progimnazijos vadovų ir koordinatorių komanda Kembridže | 364.07 KB | |||
Mokymai Kembridžo programos įgyvendinimo koordinatoriams | 214.66 KB | |||
Mokytojų, dirbančių pagal tarptautines Kembridžo programas, mokymai Varšuvoje | 172.4 KB |